تلویزیون 43 اینچ ال جی فورکی 4k اسمارت Smart مدل 43up8150
اطلاعات جامع تخصصی لوازم خانگی
تازه ترین اطلاعات جامع تخصصی لوازم خانگی را در اینجا جستجو نمایید

ریپورتاژ یا بک لینک از سایت رکس سو تلویزیون هوشمند اولد ال جی 4K مدل OLED 55B9 (بخش دوم) معرفی کولرگازی گری اینورتر 24000 تلویزیون هوشمند اولد ال جی 4K مدل OLED 55B9 (بخش اول) آشنایی با ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل KOR-2155B کولر گازی پرتابل ال جی 12000 معرفی ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-15069 قیمت کولر گازی ال جی 9000 در بانه معرفی ماشین ظرفشویی ایندزیت مدل DFP58T94ZUK معرفی ماشین ظرفشویی ایندزیت مدل DFP58T94AEU امکانات ماشین ظرفشویی مبله الگانس مدل EL9004 (بخش دوم) امکانات ماشین ظرفشویی مبله الگانس مدل EL9004 (بخش اول) قابلیتهای ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B آشنایی با ماشین ظرفشویی رومیزی الگانس مدل WQP6-3203 FS31 (بخش دوم) آشنایی با ماشین ظرفشویی رومیزی الگانس مدل WQP6-3203 FS31 (بخش اول) معرفی ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90W بررسی ماشین ظرفشویی ال جی مدل KD-824S معرفی ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FW


تلویزیون 43 اینچ ال جی فورکی 4k اسمارت Smart مدل 43up8150

 

راهنمای خرید تلویزیون اسمارت ال جی 43UP8150 از دوزین کالا

در ریموت جدید تلویزیون ال جی 43UP8150 کلید‌های میانبر جدید برای دسترسی به سرویس‌های آنلاین تماشای فیلم قرار گرفته تا تنها از طریق یک دکمه بتوانید به سرویس فیلم مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. علاوه بر این در این ریموت کنترل جدید از فناوری NFC استفاده شده که قادر به تشخیص انواع لوازم هوشمند همچون گوشی خواهد بود. یعنی برای اتصال به تلویزیون می‌توانید از راحت‌ترین روش در ریموت کنترل جادویی خود استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد روشنایی مناسب در تلویزیون‌های ال‌جی استفاده از LG Local Contrast است. این فناوری با تنظیم نور پس زمینه در صفحه نمایش به ایجاد روشنایی مطلوب در تصاویر کمک می‌کند تا تصاویر در وضوح و کنتراستی ایده‌آل به نمایش گذاشته شوند.

با استفاده از سنسوری که درون تلویزیون قرار داده شده است، میزان نور موجود در محیط تشخیص داده می شود و نوری که از صفحه نمایش بیرون می آید با توجه به نور موجود در محیط به صورت خودکار و اتوماتیک تنظیم می گردد‌. مثلا اگر در تلویزیون صحنه های تاریک و مشکی پخش می شود، نور صفحه نمایش اندکی کاهش می یابد تا جزئیات بیشتری از تصویر دیده شود. به همین علت طراحان تلویزیونهای مختلف تمام سعی و تلاش خود را دارند که با استفاده از فناوری های مختلف سطح کیفی خروجی را بالا ببرند تا سطح رضایت کاربران خود را افزایش دهند.

راه اندازی سریع و آسان بازی

البته این پایه ها قابلیت جدا شدن دارند و این به شما اجازه می دهد تلویزیون را به کمک یک براکت به دیوار وصل نمایید. از دیگر زیبایی های این تلویزیون می توان به ضخامت بسیار کم آن اشاره کرد که برخلاف تلویزیون های قدیمی فضای کمی اشغال می کند و جلوه چشم نوازی به فضای اتاق شما می بخشد. تلويزيون ال جي داراي سيستم صوتي 2 كاناله و 2 بلندگو است كه هريك از آنها 10 وات صدا توليد مي كنند و قدرت خروجي اين تلويزيون 20 وات است كه صدايي با كيفيت و با كيفيت بالا را پخش مي كند. يكي از ويژگي هاي اين تلويزيون AI Sound است كه صدا را با توجه به محيط تنظيم مي كند و شما از گوش دادن به صدا بيشتر لذت خواهيد برد.

صدایی فراموش نشدنی با تلویزیون هوشمند 4k ال جی مدل 43up8150

وجود فناوری فوق پیشرفته یLG ThinQ AIاین تلویزیون را به بعد دیگری از تلویزیون های هوشمند کشانده است. در واقع وجود این قابلیت نشان دهنده استفاده از هوش مصنوعی در تلویزیون است. LG ThinQ AI تمام رفتارها و خواسته های شما از تلویزیون را بررسی می کند و متناسب با آن ها به شما خدماتی همچون پیشنهاد فیلمی که به سلیقه ی شما نزدیک است و یا پیشنهاد خواندن مطالبی مطابق با سلیقه ی شما ارائه می دهد.

از جمله تکنولوژی هایی که برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون استفاده شده است می‌توان به 4K Upscaling اشاره کرد. در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدأ دارای کیفیت پایین و نامطلوب می‌باشند با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه تصاویر همراه با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار کاربر قرار می گیرد. خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

این قابلیت با تقویت‌ رنگ‌های موجود در تصویر به نمایش جزئیات بازی کمک می‌کند. با این نرخ نوسازی، تأخیر در ورودی فوق العاده‌ای برای اتصال به انواع کنسول‌های بازی در تلویزیون فراهم می‌شود تا در کمترین میزان تأخیر محتوای بازی در صفحه نمایش باکیفیت تلویزیون نمایش داده شود. در مجموع کیفیت تصویر و امکانات بخش بازی دست به دست هم داده‌اند تا این تلویزیون ال‌جی را به گزینه‌ای عالی برای دیدن فیلم و بازی‌های ویدیویی تبدیل کنند. طراحان و سازندگان تلویزیون‌های مختلف هنگام ساخت و طراحی یک تلویزیون هوشمند کیفیت تصویر بالاتر از همه عوامل و فاکتور و اهمیت می‌دهند و وسواس بسیار زیادی را بر روی این بخش دارند.

خرید هر یک از این دو برند بستگی به سلیقه شخصی کاربران و نیاز ان ها از تلویزیون خود دارد. تلویزیون های مختلف ال جی و سامسونگ را می توانید به صورت مستقیم و از راه دور به اسان ترین شیوه ممکن از وب سایت ایهان کالا خریداری نمایید. در این سیستم صوتی 20 وات شما می توانید به راحتی همگام سازی صدا را انجام دهید و یا فایل های صوتی موجود در گوشی های هوشمندتان را از طریقSound Shareدر تلویزیون به اشتراک بگذارید.

برای داشتن تصاویری با سطح کیفیت بالا و رنگ هایی زیبا از قابلیت HDR در تلویزیون ها استفاده می شود. برای ارتقای کیفیت تصاویر در این تلویزیون از این قابلیت استفاده شده است. HDR یک فناوری تصویر تقریبا جدید است که محبوبیت فوق العاده ای دارد و با تیره تر کردن نقاط تیره و روشن تر کردن نقاط روشن، کنتراست و نور تصاویر را بالا می برد.

تصاویر خوش رنگ با Hdr

تلویزیون اسمارت ال جی ۴۳UP8150 امکان دانلود برنامه‌ها را برای کاربران راحت تر کرده است و می‌تواند با اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را از فروشگاه محتوای ال جی دانلود کرده و آنها را با کیفیت بسیار بالا مشاهده و از تماشای آنها لذت ببرید. این تلویزیون از هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با توجه به سلیقه کاربران پیشنهاداتی را در بخش اصلی منابع قرار دهد. تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۴۳UP8150 به کیفیت تصویر فورکا مجهز شده است و دارای نمایشگر Direct LED است.

تلویزیون ال جی 43UP8150 از جدیدترین امکانات هوشمند برای برقراری ارتباط کاربر با دنیای بیرون استفاده کرده است. ال جي سخت تلاش مي كند تا از جديدترين فناوري ها در طراحي تلويزيون هاي هوشمند براي جلب رضايت بيشتر كاربران و همچنين ارائه محصولات خود با ويژگي هاي صفحه نمايش زيبا استفاده كند. از جمله مدلهاي توليد شده توسط اين شركت در سال 2021 مي توان به مدل اشاره كرد تلويزيون ال جي 43UP8150 اشاره كرد. تلویزیون ال جی همچنین دارای AI Acoustic Tuning است و بسته به محیط تلویزیون می توانید میزان صدا را تنظیم کنید.

کیت تمیز کننده تلویزیون

با استفاده از حسگري كه در داخل تلويزيون نصب شده است ، ميزان نور محيط تشخيص داده مي شود و نور ساطع شده از صفحه به طور خودكار مطابق با نور محيط تنظيم مي شود. به عنوان مثال ، اگر تلويزيون صحنه سياه و سفيد را نشان دهد ، نور صفحه كمي كم مي شود تا بتوانيد جزئيات تصوير را مشاهده كنيد. تلويزيون ال جي همچنين داراي پايه محكمي در مركز تلويزيون است كه باعث افزايش قدرت تلويزيون مي شود. به راحتي مي توانيد آن را روي ميز بگذاريد و از تماشاي برنامه يا فيلم مورد علاقه خود لذت ببريد. اين تلويزيون داراي پورت HDMI2.1 نيست ، كه باعث مي شود بازي خوبي براي بازي نهم انجام نشود ، اما تلويزيون LG 43UP8150 از فناوري ALLM پشتيباني مي كند ، بنابراين بسيار برتر از بازي است.

شما می‌توانید محتوای مورد نظرتان در گوشی خود را به راحتی در تلویزیون باکیفیت ال‌جی ببینید. در تلویزیون 43 اینچ ال‌جی UP8150 از امکاناتی عالی برای نمایش تصاویر در کیفیت مطلوب استفاده شده است. HDR در مجموع دارای چندین فرمت مختلف است که در تلویزیون 43UP8150 از فرمت‌های HLG و HDR 10 PRO بهره گرفته شده است. این فرمت‌ها به طور کلی رنگ‌های موجود در تصاویر را تقویت می‌کنند تا وضوح کلی تصویر افزایش یابد. البته قابلیت HDR Dynamic Tone Mapping در این تلویزیون کمی متفاوت عمل می‌کند.

وزن قابل تحمل 35 کیلو گرم حداکثر سایز قابل استفاده 50 اینچ فاصله از محل نصب 40 ~ 625 میلی متر حرکت حول محور افقی -5 ~ +15 درجه حرکت حول محور عمودی -90 ~ +90 درجه حرکت دورانی -15 ~ +15 درجه حداکثر فاصله... متاسفانه اکثر فروشگاه ها و سایت های ایرانی به اشتباه رفرش ریت آن را 60 هرتز اعلام کرده و از این موضوع سو استفاده می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: تلویزیون، ،
:: برچسب‌ها: تلویزیون ال جی سری ۹, تلویزیون ال جی up8150, تلویزیون ال جی ۴۳lm6370, تلویزیون ال جی 55 اینچ اصل کره, تلویزیون ال جی 65up8150, تلویزیون ال جی سری ۷, قیمت جدیدترین تلویزیون ال جی 2021, قیمت تلویزیون ال جی اندروید, لیست قیمت تلویزیون 43 اینچ, لیست قیمت تلویزیون 43 اینچ 4k ,

نویسنده : Starshine تاریخ : شنبه 27 آذر 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به اطلاعات جامع تخصصی لوازم خانگی مي باشد.